
Kosten registreren
Zioo maakt het registreren van kosten als zzp’er makkelijker!

Overal je kosten registreren
Het registreren van kosten is een belangrijk onderdeel van je administratie. Met Zioo kan je overal een uitgave registreren met je mobiel, tablet of laptop.
Snel kosten registreren
Eenvoudig en overzichtelijk!
kosten versus begroting
De werkelijke kosten worden in het dashboard in één grafiek getoond met de begrote kosten. Op deze manier kan je in één oogopslag zien of alles volgens plan verloopt.
geen boekhoudkundige kennis nodig
Boekhoudkundige kennis heb je niet nodig binnen Zioo. Je koppelt eenvoudig een kostencategorie als je je uitgave registreert en Zioo past de btw regels toe.
betalen & registreren
Zodra je een uitgave doet, kan je deze direct via je mobiel de kosten registreren. Maak vanuit Zioo een foto van het bonnetje en klaar ben je!
automatische verwerking
De uitgave die ervoor in aanmerking komen, worden verwerkt in de aangiften omzet- en inkomstenbelasting. Ook worden de bedragen opgenomen in de reserveringen zodat je op het juiste moment precies genoeg geld op je rekening hebt staan. Kosten die je privé hebt voorgeschoten kan je met een druk op de knop declareren aan je eenmanszaak.
Direct kosten registreren
Zioo lijkt in eerste instantie misschien niet de goedkoopste administratiesoftware, maar je krijgt het hele pakket en hoeft nooit een aanvullende module aan te schaffen om zonder beperkingen gebruik te kunnen maken van alle functionaliteiten. Geen onverwachte kosten dus, want die kun je als zzp’er niet gebruiken.
Met een paar klikken kan je al beginnen met dĂ© online administratiesoftware voor zzp’ers. Andere zzp’ers gingen je al voor! Kies voor Zioo en ervaar hoe makkelijk het is om zelf je administratie te doen en altijd financieel inzicht te hebben in je onderneming. Probeer Zioo nu een maand gratis en ervaar zelf de voordelen.
1e maand gratis, daarna € 24,95 per maand (maandelijks opzegbaar)


“Zioo maakt kosten registreren voor zzp’ers in één klap zorgeloos en kinderlijk eenvoudig.”