Beëindigen abonnement

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

Wil je het abonnement beëindigen, dan is dat natuurlijk erg jammer, maar uiteraard geen probleem. Indien je geen gebruik meer wenst te maken van Zioo dan kan je je op ieder moment afmelden; een e-mail naar support@zioo.nl is hiervoor voldoende. Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging.

opzegtermijn

Kan ik mijn gegevens downloaden?

De lopende periode zal Zioo gewoon blijven werken. Gedurende deze periode heb je de mogelijkheid om je gegevens te exporteren.

 

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Direct na de lopende periode wordt het gebruikersaccount uitgeschakeld en kan je niet meer inloggen in Zioo. Je gegevens bewaren we tot 3 maanden na het uitschakelen van je account. Mocht je dus toch opnieuw je gebruikersaccount willen activeren, dan is dat mogelijk (de gratis proefperiode is in dit geval niet van toepassing). Wil je na deze 3 maanden opnieuw gebruik gaan maken van Zioo, dan begin je met een schone lei.

We hopen dat dit artikel je vraag heeft beantwoord. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust contact met ons op via support@zioo.nl.

Wij helpen je graag verder.